accdbExe

accdbExe
لینک سایر سایت‌های آموزش Access

اطلاعات تماس و ارسال نظر

شروع کار از: فروردین 1402

انجمن های آنلاین زیادی وجود دارد که به Microsoft Access اختصاص داده شده است که پلتفرم‌های خوبی برای ملاقات با سایر توسعه دهندگان و کاربران Access به صورت آنلاین و وسیله‌ای برای اشتراک منابع ارزشمند برای بحث در مورد مسائل فنی و یافتن کمک برای حل مشکلاتی هستند که در کار با Access با آن مواجه می شوید. - اما فقط مجازی هستند و بنابراین نمی توانند با دنیای واقعی در زمینه تعامل اجتماعی رقابت کنند.

و چه حس خوبی است وقتی با علاقمندان Access یکجا جمع می‌شویم

بنابراین، اگر می خواهید در دنیای واقعی با توسعه دهندگان همفکر ملاقات کنید تا به تبادل افکار و بحث در مورد کار با Access با آنها بپردازید، بهترین گزینه شرکت در کنفرانس Access است. این کنفرانس ها همچنین ارزش فوق العاده ای برای یادگیری در مورد تکنیک های جدید و افزایش مهارت های توسعه دهنده شما دارند.

من واقعاً این رویدادهای دنیای واقعی را دوست دارم و می خواهم از برگزار کنندگان آنها حمایت کنم و همچنین به شما در یافتن چنین رویدادهایی کمک کنم. بنابراین، فهرست زیر را از کنفرانس‌های Access و رویدادهای گروه کاربر که به طور منظم با یک دستور کار فنی قوی سازماندهی شده‌اند، گردآوری کردم.

AEK - کنفرانس توسعه دهندگان Access

    کارل دونابائر(Karl Donaubauer)، سازمان‌دهنده AEK و Access DevCon  است.این بزرگترین کنفرانس مایکروسافت اکسس در جهان است. این کنفرانس معمولاً به عنوان دو رویداد مختلف در دو آخر هفته (شنبه و یکشنبه) در ماه اکتبر در شهرهای نورنبرگ و هانوفر آلمان برگزار می‌شود. هر رویداد دارای سخنرانان و موضوعات یکسان است و تقریباً 100 توسعه دهنده، عمدتاً از کشورهای آلمانی زبان، در آن شرکت می کنند. گفتگوهای کنفرانس به زبان آلمانی است، بنابراین شما باید به طور منطقی با این زبان آشنا باشید تا چیزی از ارائه ها به دست آورید. فضای کنفرانس بسیار دوستانه، غیررسمی و فراگیر است. کنفرانس مشابه دیگری، معمولاً در ماه آوریل در وین، اتریش برگزار می شود. به غیر از AEK، این کنفرانس به طور کامل به زبان انگلیسی برگزار می شود و توسعه دهندگان معروف Access را از سراسر جهان جذب می کند. این تا حدودی کوچکتر از رویدادهای آلمان با حدود 60 شرکت کننده در دو سال گذشته است. جو جلسات بسیار دوستانه و غیررسمی است و کنفرانس به صورت اختیاری شامل یک تور بسیار توصیه شده با راهنما در وین است. اگر در کنفرانس شرکت می‌کنید، حتماً باید شب سالن را با گفتگوهای غیررسمی و معاشرت رزرو کنید. یکی دیگر از کنفرانس Access نسبتا نوپا، نیز در هلند برگزار می شود. که توسط دانیل پولاک و شرکتش SYS در سال 2018 ایجاد شد و حدود 30 شرکت‌کننده داشت. این همایش دیگری است که تمامی ارائه‌ها به زبان انگلیسی توسط مجموعه‌ای از مجریان بین‌المللی ارائه می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر از وب‌سایت «روز توسعه‌دهنده اکسس» دیدن کنید .

Armen Stein of J Street Technology speaks at Access Day

روز Access

MVP Access Armen Stein و شرکتش J.Street Technology هر از گاهی یک کنفرانس یک روزه را با کارشناسان بین المللی تحسین شده و موفق Access سازماندهی می کنند. این کنفرانس بدون مکان ثابت است.

visit the Access Day webpage.


کنفرانس های توسعه دهندگان (AUGE - Access )

اگر در اسپانیا هستید و/یا به زبان اسپانیایی مسلطید، ممکن است به Conferencias Desarrolladores Access که در مادرید، اسپانیا توسط گروه کاربری Access España سازماندهی شده است، علاقه مند شوید. تمام محتوای کنفرانس به زبان اسپانیایی است.

visit the conference website


کنفرانس بین المللی طراح پایگاه داده PAUG 2019

گروه کاربر Access پورتلند (PAUG) میزبان یک کنفرانس سالانه 3 روزه در مرکز کنفرانس Silver Falls در نزدیکی پورتلند، اورگان است. محل برگزاری کنفرانس کابین های چوبی است. با توجه به محدودیت اقامت، توصیه می شود برای دریافت یکی از اتاق های سایت زودتر رزرو کنید. شما معمولا یک کابین را با سایر شرکت کنندگان در کنفرانس مشترک خواهید داشت. علیرغم اینکه این کنفرانس نسبتاً کوچک است، می توانید انتظار داشته باشید که برخی از کارشناسان معروف Access از سراسر ایالات متحده (و فراتر از آن) در آنجا حضور داشته باشند و موضوعات جالبی را ارائه دهند.  برای اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس PAUG مراجعه کنید .

Visit the PAUG conference website


 سمینار ملی UK-AUG

گروه کاربری UK Access یک رویداد نیمه سالانه را در نزدیکی لندن، انگلستان با 30 تا 40 شرکت کننده سازماندهی می کند، که برای افراد غیرعضو گروه کاربری نیز باز است. معمولاً سخنرانان آنجا اعضای گروه کاربری هستند اما هر از گاهی یک متخصص بین المللی را در آنجا معرفی می کنند. اطلاعات بیشتر در مورد رویداد برنامه ریزی شده بعدی در وب سایت UK-AUG موجود است .

Visit the UK-AUG website.


رویدادهای محلی در آلمان

در آلمان همچنین بسیاری از رویدادهای محلی Access در آلمان وجود دارد “Stammtische” - که بسیاری از آنها بیشتر بر روی ملاقات با افراد همفکر محلی تمرکز دارند، اما معمولاً دستور کار فنی ندارند. ، سازمان دهنده Rhein/Main-Stammtisch فهرستی از Access-Stammtische در آلمان (آلمانی) را نگه می دارد.

Visit the Access-Stammtische in Germany


بنر روز توسعه‌دهنده اکسسی هلند در سال 2018

NADD - روز توسعه‌دهنده اکسسی هلند

یک کنفرانس Access، روز توسعه‌دهنده Access هلند است که توسط دانیل پولاک و شرکتش SYS در سال 2018 ایجاد شد و حدود 30 شرکت‌کننده داشت. این همایش دیگری است که تمامی ارائه‌ها به زبان انگلیسی توسط مجموعه‌ای از مجریان بین‌المللی ارائه می‌شود.

یک از جلسات NADD در 14 سپتامبر 2019 در Aalsmeer، نزدیک آمستردام، هلند رخ داد. برای اطلاعات بیشتر از وب‌سایت «روز توسعه‌دهنده اکسسی» دیدن کنید .


اگر یک رویداد Access سازماندهی می‌کنید

و می‌خواهید که در اینجا فهرست شود، فقط یک ایمیل کنید با جزئیات رویداد برای من ارسال کنید و احتمالاً با افزودن آن به این فهرست از رویداد شما حمایت خواهم کرد.