accdbExe

accdbExe
لینک سایر سایت‌های آموزش Access

اطلاعات تماس و ارسال نظر

شروع کار از: فروردین 1402

عملکردهای قبل از اجرای Microsoft Office Access

کاربران هر نوع اشکالی که در نرم‌افزار شما را متوجه شما خواهند دانست، آنها تصور می‌کنند نرم‌افزار شما قدرت اجرا ندارد این در حالیست که Microsoft Office و بخصوص Access در کامپیوتر خود نصب نکرده‌اند. از مهمترین کارهایی که نرم‌افزار accdbExe انجام می‌دهد عملکردهای قبل از اجرای Access در کامپیوتر کاربران نرم‌افزار شما است؛ این عملکردها عبارت‌اند از:

 

بررسی فعال بودن بخش فارسی (Persian) ویندوز در رایانه کاربر، و ارائه پیام مناسب به او، قبل از اجرای نرم‌افزار EXE تولید شده.

 اگر این بخش تیکدار نباشد، کاربران تصور می‌کنند نرم‌افزار شما قدرت نمایش متون فارسی را ندارد این در حالیست که خود کاربران ویندوز خود را به نحوی که باید بتواند متون فارسی را نمایش دهد تنظیم نکرده‌اند.

 

بررسی وجود (نصب) Microsoft Office Access و یا Access Runtime در کامپیوتر کاربر، و ارائه پیام مناسب به او، قبل از اجرای نرم‌افزار EXE تولید شده.

به هیچ وجه انتظار نداشته باشید که یک فایل EXE کوچک، بتواند عملکرد فایل حجیمی‌که بیش از 170 مگابایت حجم دارد و در قالب Access Runtime ارائه شده است را داشته باشد، این حداقل سایزی است که کوچکترین برنامه access Runtime دارد، بقیه Access Runtimeها حتی بیش از 200 مگابایت حجم دارند، و همانطور که می‌دانید Access Runtime‌ها هرگز مانند خود Microsoft Office نمی‌توانند از تمامی امکاناتAccess استفاده کنند، و برنامه‌های نصب آفیس بیش از 700 مگابایت حجم دارند، پس باید کاربران نرم‌افزار Access حتما یکی از آنها را در رایانه خود نصب کرده باشند.

 

بستن سایر پنجره‌های Access قبل از اجرای نرم‌افزار EXE تولید شده.

این بخش به خصوص با بخش تزریق گذرواژه به پنجرۀ Password Required، در ارتباط است.

اگر برنامه Accessی قبل از اجرای نرم‌افزار شما باز باشد و درست در مرحله دریافت Database Password باشد، و پنجره Password Required آن باز باشد. این گزینه می‌تواند آن پنجره را ببندد، در خصوص موارد امنیتی مربوط به پنجره Password Required باید گفت که این موضوع نیز نیاز به توضیحات زیادی دارد که به صورت کاملا گسترده در بخش «تزریق گذرواژه Password»، همین راهنما توضیح داده شده است.

اگر تمایل به بستن سایر پنجره‌های Access ندارید می‌توانید این گزینه را بدون تیک کنید. و فایل EXE خود را تولید کنید.